måndag 3 september 2012

skruf är på plats

 
En nyhet uppe på kinaskåpet.
 

 
Lampan Skruf, så vacker.
 

 
Den finns i fyra färger och jag valde grå.



NY VECKA OCH NY INSPIRATION.

Igår var jag en sväng förbi Mio. Var så nyfiken på en av nyheterna jag sett i katalogen. Lampan Skruf. Och den var faktiskt lika fin som jag misstänkte. Och otroligt prisvärd med sina 299 kronor, så en grå fick följa med hem. Finns även vit, svart och beige. Något som man aldrig kan få för mycket av är ju ljuspunkter, och vi behöver många fler i vardagsrummet. Men Skruf är en bra start och ger fantastiskt vackra skuggor nu när höstmörkret är på intågande.

Det blir måndagens budgettips. Kram.


  

3 kommentarer:

  1. Den var verkligen fin! Ska allt fundera på om jag kommer kunna ha plats för en sådan när vi flyttar, för den var ju bara så så fin. Passar perfekt där på ditt vackra skåp!

    Ha en fin måndag,
    kram Catta

    SvaraRadera
  2. Jättecharmig lampa till ett bra pris!! Men kinaskåpet du ställt lampan på är ju helt underbart!!! Såååå fint! Vill ha :-))

    Ha en fin dag!

    Kram Paula

    SvaraRadera
    Svar
    1. Paula, jag älskar kinaskåpet! Mitt bästa Blocketfynd någonsin :)

      Radera