onsdag 19 september 2012

ensam hemma med mina små

 
Härliga hyacinter.



ÄNTLIGEN ÄR VI LITE FRISKARE HÄR I VILLA N.

Eländiga höstförkylningar som redan har satt in, när man vill njuta av det vackra septembervädret och ta långa promenader och känna sig stark och full med energi. Men nu så tror jag vi är ur det för den här gången. 

Här hemma doftar hela huset ljuvligt av stora fång hyacinter i varje rum, en rest från julfotograferingen i helgen. De är så där perfekt utslagna nu och hänger över vaskanten. Det är en verkligt bra idé att köpa lösa hyacinter istället för de vanliga med lök. Något att ta efter till den riktiga julen!

Är ensam hemma med mina små ikväll och nu ligger alla äntligen sött i sina sängar. Ska ta mig en skön dusch och så krypa ner under täcket med senaste Sköna hem och H&Ms vinterkatalog som båda kom idag. Lite inredning och lite mode i lagom blandning.

Kram.



  

2 kommentarer:

  1. Åå så underbart! Måste fråga var du fick tag i hyacinter nu? Skulle behöva för julplåtning till butiken.

    kram Mia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Anna, som stylade julfotograferingen hemma hos mig, beställde hos en blomsterhandlare hon jobbar med. Om du frågar i din blomsteraffär, kan de säkert hjälpa dig.

      Radera