tisdag 14 augusti 2012

en lite långsam tisdag

 
Min utsikt idag...



DET ÄR EN HÄRLIG SOMMARDAG UTANFÖR FÖNSTRET.

Men själv ligger jag i sängen med en envis huvudvärk. Brukar aldrig ha ont i huvudet så jag hoppas verkligen den ger med sig snart. 

Hörrni, Ikea-katalogen lanseras ju imorgon. Otroligt spännande, eller hur? Jag har sett lite förhandsvisning på några av nyheterna, och är redan jättesugen på en stor fjärilstavla som kommer. Några svartvita kuddar ser också väldigt intressanta ut. Ja, den som väntar får se!

Nej, nu lite mer vila innan det är dags att hämta småtrollen från dagis - då är lugnet slut. Kramar till er.




  

2 kommentarer:

  1. Å krya på dig, huvudvärk är så trist!
    I går var det min tur...men det lättade till slut.
    Underbara bilder som alltid:)

    Kram
    Adela

    SvaraRadera
  2. Usch då, krya på dig..
    Spännande med Ikea-katalogen!

    Kram Catta

    SvaraRadera