onsdag 30 maj 2012

ett delmål avklarat

 
Ikväll har det rusats på Norra Djurgården. Bild lånad från varruset.se



Makalöst nöjd med mig själv ikväll.

För här har det sprungits Vårrus i den vackra huvudstaden. Inte långt, bara fem kilometer. Men är nöjd att jag sprang hela vägen och på en tid som var helt ok. Försöker ju komma i form och bli mitt vanliga jag, men det går segt efter minsta lilla skatten. Att få sitt tredje barn vid nästan 40 är tufft för mammakroppen och att sedan lyckas hitta lite egentid för att träna med tre små tidstjuvar hemma är inte alltid det lättaste. Men mina löprundor vid 06.00 på morgnarna innan jobbet (galen tid jag vet, men det är den enda tid som är helt min egen) har givit lite effekt. Nästa mål är Tjejmilen efter sommaren... Men det är ju så roligt att springa lopp. All positiv energi och glada tjejer i alla åldrar som kämpar mot sina egna mål. Det gör att man orkar lite extra.

Kram och godnatt!


  

1 kommentar:

  1. Grattis!
    Vad du måste känna dig stolt!!

    Hälsar
    Ulla

    SvaraRadera