torsdag 2 februari 2012

projektet fortsätter

 
Lite målning på gång...



Mitt vardagsrumsprojekt fortsätter.

Jag vet, vi borde måla tak och väggar istället. Men det här är så mycket roligare! Jag tror det blir bra och snart ska ni få se resultatet. Annars springer veckan förbi som vanligt och nu har vi redan torsdag. Planerar härlig middag med mina "tanzaniatjejer" imorgon, barndomsvännerna från Afrika som har delat mitt liv i 30 år nu. Det är fint med livslång vänskap :)

Kram and see you soon.



  

6 kommentarer:

  1. Hrrmm! Det där är ju MIN affärsidé!!! (Som jag aldrig gjorde nåt med så jag får väl skylla mig själv) Har ett sånt bord härhemma ju!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp, din och andras också visade det sig. Du får se om någon dag :)

      Radera
  2. Det blir säkert fint som snus i Villa Någorlunda!!!

    SvaraRadera
  3. Det ser verkligen väldigt spännande ut!!

    SvaraRadera
  4. Hihi så lätt att man hamnar på detaljerna istället;) Kram

    SvaraRadera
  5. Ja visst tar det sin tid att måla om ett rum och alla dessa snickerier. Brukar som du smita emellan med något litet projekt som ger resultat direkt.

    Kram Marina

    SvaraRadera