tisdag 27 december 2011

julmys med dagmar runt knuten

 
Skatterna leker med sina (egentligen med varandras) julklappar.

 


Här viner stormen Dagmar så det knakar i villa Någorlunda.
Skönt att kura inne och mysa med alla julklapparna och allt julgotter. Men i dag blir det andra tag här för undertecknad ska masa sig iväg och träna för första gången på evigheter. Jag tror att jag är gymmets bästa stödmedlem, men det ska bli ändring på det nu minsann. Vanligtvis gillar jag att träna regelbundet, men med all renovering den här hösten gick det helt enkelt inte att få till. Gissar att jag kommer att vara helt leabruten i kväll...

Hoppas er jul är fin och att ni inte blåser bort. Min lilla loppa frågade mig i morse:
- (Bekymrat) Mamma, är det vinter nu?
- Ja, det är vinter - fast det inte är någon snö just nu.
- Har de glömt snön?
- (ler) Ja, det har de nog.
- Då måste vi påminna dem!

 Kram så hörs vi snart igen.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar