torsdag 15 september 2011

en favoritmöbel

 

Hej vännerna!

Hoppas ni har det bra, själv känner jag mig frusen och ruggig efter att nyss ha kommit in från regnet och blåsten. Nu är verkligen hösten här. 

Länna möbler och House of Philia har en finfin tävling där man kan vinna Matteusporslin om man visar sin favoritmöbel hos Länna möbler. Det är ju hur svårt som helst för de har galet mycket fint! Länna möbler ligger faktiskt inte långt från villa Någorlunda och jag är ofta förbi och suktar över allt fint de har, men att välja en sak. Hmm... Eftersom jag har huvudet fullt av kök just nu får det bli en möbel till köket. Den här trappstegen skulle vi verkligen behöva då det inte finns en chans att jag någonsin kommer att nå våra överskåp. Så antingen får jag förvara sådant där som jag aldrig mer behöver, eller så kanske jag ska fundera på att skaffa mig en trappstege. Den här är ju dessutom så snygg att den kan förvaras i köket. För finns stegen i källaren vet man ju hur ofta man kommer att orka hämta upp den...

Så det är mitt tips från Länna Möbler! Nu håller vi tummarna att det finfina Matteusporslinet hittar hem till mitt snart färdiga kök :)

Kramar!

 

1 kommentar: