söndag 6 mars 2011

sköna drömmar


Hej bloggisar

Hoppas ni alla njuter denna soliga söndag. Man nästan anar våren runt knuten! Här renoveras det för fullt och älsklingen gipsar väggarna i matsalen och vardagsrummet. Men det är så smutsigt och tråkigt så jag visar istället några bilder på sovrummet, bäddat och fixat för ovanlighetens skull. Liten V ligger och sover middag så sött i spjälisen.


Väggen bakom sängen har jag schablonmålat. Inspirationen till mönstret kommer från en gammal gotlandsgård. Världens pill var det, men resultatet gjorde mödan värd!


Tre små skatter på rad.


Söt liten glasburk till smycken som används dagligen. Ha nu en mysig sista dag på sportlovet, själv ska jag snabbt ordna lite lunch till mina hungriga småvargar. Adios!


1 kommentar:

  1. Aaaaaahhhh, jag blir alldeles matt! Själv kommer jag inte längre än till att möjligtvis måla soffbordet vitt...nångång....kanske....Eller så köper jag ett nytt! Men jag FÖRSÖKER verkligen tänka: "Nu använder vi det vi har och inte köper massa nytt!!!" Är jag lite mer Pernilla-lik då????

    SvaraRadera